پربازدیدترین ها
جدیدترین اخبار پربیننده ترین اخبار

کد خبر :   110808  | تاریخ خبر : 1398/07/25  | ساعت : 13:04

دبیر اجرایی رویداد "۹:۳۳ دیجیتال مارکتینگ تبریز" در گفتگو با نصر؛

لزوم نگاه تخصصی به حوزه بازاریابی دیجیتال/استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ


نصر: دبیر اجرایی رویداد "۹:۳۳ دیجیتال مارکتینگ تبریز" گفت: دومین رویداد ماهانه رویداد “933DM” در تاریخ ۲۶ مهر سال جاری با حضور دو متخصص در حوزه بازاریابی دیجیتال برگزار می‌شود.

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش نصر، دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال، به بیان ساده، به مجموعه‌ای از فعالیت‌های متنوع در بستر وب گفته می‌شود که به بهتر دیده شدن یک کسب‌وکار کمک می‌کند، نیاز نیست این کسب کار لزوما خدمات آنلاین داشته باشد تا از دیجیتال مارکتینگ استفاده شود چرا که این روزها اکثر مردم نیازشان را در اینترنت جستجو می‌کنند.

احسان عبدی پور دبیر اجرایی رویداد “933DM” در گفتگو با نصر با بیان اینکه مقرر شده است در این رویداد کسب‌وکارهای مختلف را از دید دیجیتال مارکتینگ تحلیل و بررسی کنیم، گفت: دومین جلسه از این رویداد، مجله اینترنتی "گیمر" که به صورت تخصصی در حوزه نقد و بررسی بازی‌های ویدیویی، فیلم‌ها و سریال ها فعالیت می‌کند، زیر ذره بین فعالان متخصص حوزه دیجیتال مارکتینگ خواهد رفت.

وی ادامه داد: از آنجایی که روش‌ها و تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال با بازاریابی‌های سنتی متفاوت است و قوانین خاص خود را دارد؛ همچنین هنوز جایگاه صحیح خود را پیدا نکرده است، رویدادها، کارگاه‌های تخصصی و... مختلفی برای معرفی آن برگزار می‌شود و پای این موضوع به تبریز هم باز شد و جمعی از فعالین حوزه دیجیتال مارکتینگ‌ با هدف معرفی هر چه بهتر این عرصه به کسب‌وکارهای و علاقمندان آن رویدادی با عنوان “933DM” برگزار خواهند کرد.

وی افزود: مجله اینترنتی گیمر، از نگاه تخصصیِ سخنرانان از جمله سینا نویدی "هم‌بنیانگذار - مدیر مارکتینگِ آژانس خلاق راجینا" و کسری عاشقی "هم‌بنیانگذار مجله اینترنتی صورتی‌ها – رسانه اینترنتی چی خوبه" مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: مخاطبان این رویداد عموما فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ، علاقه‌مندان و صاحبین کسب‌وکار ها هستند. ارائه‌ها به گونه‌ای خواهد بود که سخنران‌ها تجربیات خودشان از این حوزه را متنقل کنند و همچنین، صحبت‌ها حالت آموزشی هم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ، در واقع فرد متخصصی که برای ایراد سخنرانی انتخاب شد، آنچه که در دوران فعالیت‌کاری خود تجربه کرده را به صورت عملی با نقد یک کسب‌وکار به علاقمندان منتقل خواهد کرد، اذعان داشت: ارتقای سواد عمومی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و نحوه صحیح تعیین استراتژی بازاریابی از اهداف اصلی این رویداد است.

عبدی‌پور با بیان اینکه جلسه دوم رویداد "۹:۳۳ دیجیتال مارکتینگ تبریز"  ۲۶ مهر ماه برگزار خواهد شد، گفت : آخرین جمعه هر ماه طعم دیجیتال مارکتینگ خواهد داشت و این جمعه از ساعت ۹ الی ۱۳ در سالن همایش های لاله پارک منتظر حضور علاقمندان خواهیم بود.

وی در انتها خاطرنشان کرد: در حال حاضر علی‌ سیدلر، احسان عبدی‌پور، هادی فاخریان و هادی غیاثی عضو تیم برگزاری رویداد هستند که شورای سیاست گذاری رویداد و تصمیم گیری بر عهده این تیم است که  کدام به نحوی در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند‌.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

نظرات (0)

 

استفاده از مطالب پورتال با ذکر منبع بلامانع است